przejdź do strony głównej KNE PW

Koło Naukowe Energetyków

21 listopada 2017
Strona główna Konferencje i wyjazdy Ogólnopolska Konferencja Młodych Energetyków II

Ogólnopolska Konferencja Młodych Energetyków II

W dniach 21–23 października 2011 roku w Krynicy Zdrój odbyła się druga edycja Ogólnopolskiej Konferencji Młodych Energetyków. Pierwszego dnia od godziny 12:00 rozpoczęła się rejestracja uczestników w hotelu artNikifor, w którym również mieliśmy nocleg. Na konferencję zaszczyciła nas swoją obecnością pięcioosobowa grupa z Politechniki Śląskiej. Po zarejestrowaniu się wszystkich uczestników udaliśmy się do Karczmy Łemkowskiej, gdzie miała miejsce kolacja powitalna. Zostaliśmy powitani wspaniałą kuchnią z południowych rejonów naszego pięknego kraju. Po kolacji przenieśliśmy się do sali konferencyjnej, gdzie odbywała się dalsza część integracji między politechnikami, do późnych godzin nocnych. Mimo wspaniałej i długiej poprzedniej nocy, wszyscy stawili się rano na rozpoczęcie obrad. Dokładna rozpiska co do referatów zostanie umieszczona w szczegółowym sprawozdaniu. Zostało poruszone wiele interesujących tematów z różnych dziedzin energetycznych, jak np. ogniwa paliwowa, trójgeneracja oraz akumulacja ciepła. Po zakończonych obradach, koło godziny 15:00 miała miejsce przerwa obiadowa, a następnie do godziny 19:00 czas wolny dla uczestników konferencji. Część wybrała się w góry, część poszła do sauny, a pozostali udali się zwiedzić miasto i tamtejszą pijalnię wód. O godz. 19:00 wybraliśmy się za hotel, gdzie rozpaliliśmy sobie ognisko.

okme2

Po ognisku, podobnie jak wieczór temu, przenieśliśmy się do sali konferencyjnej gdzie miała miejsce dalsza część integracji studenckiej. Przy wspaniałej atmosferze balowaliśmy do późna. Rano po śniadaniu nastąpiło oficjalne pożegnanie wszystkich i grupkami wyruszyliśmy z powrotem do swoich domów w różnych częściach Polski. Ogólnie konferencja wypadła wspaniale. Nawiązaliśmy nowe kontakty ze świetnymi ludzi z Politechniki Śląskiej, z którą utrzymujemy ciągły kontakt i już zostaliśmy nieoficjalnie zaproszeni na ich najbliższą konferencję w marcu 2012 roku. W połowie roku 2012 najprawdopodobniej ruszy trzecia edycja Ogólnopolskiej Konferencji Młodych Energetyków razem w połączeniu z Drugą Warszawską Konferencj TEWI, która mamy nadzieję uda się tak samo jak OKME II.

okme2ognisko

logookme2

© KNE PW. Adres: Instytut Techniki Cieplnej, ul. Nowowiejska 21/25, 00-665 Warszawa, pokój 013. e-mail: kne@itc.pw.edu.pl